این
یک نوشته علمی نیست که نه متخصص آن هستم و نه وبلاگ محل نوشتن آن.من
استفاده حداقلی از این امکانات دارم. اما
در حد همین برنامه واتس اپ می گویم که برای شخص من استفاده های مفیدی داشته است.
علاوه بر تسهیل ارتباطات با اشخاص، گروه های زیادی تشکیل شده از دوستان و اقوام و
... که عضو آنها هستم و مطالب بسیار مفیدی به اشتراک گذاشته می شود.برخی
از ما در مواجهه با هر تکنولوژی جدید به نکات منفی آن بیشتر توجه می کنیم و برخی
هم فقط استفاده های روزمره خودمان را مبنای قضاوت قرار می دهیم.به
نظر من کسی که اهل سو استفاده از این امکانات است قبل از به وجود آمدن آن ها هم
کار خودش را می کرد و نهایتا در کارش تسهیل و تسریع شده ولی نمی تواند مبنای قضاوت
در سودمندی یا عدم سودمندی آن ها باشد.به
نظر من این امکانات ارتباطی جدید را نمی توان بست و جمع کرد و صورت مساله را پاک
کرد و باید به حدی از آینده نگری برسیم که از فرصت های به دست آمده استفاده کنیم و
تهدیدها را مبنای قضاوت اصلی قرار ندهیم.
+ نوشته شده در ۱۳۹۲/۱۰/۲۳ساعت 19  توسط سیدحسین
|
سلام...
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: امکانات,ارتباطی, نویسنده: بازدید: 96 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 22:36