ای حرمت...

خرید بک لینک

جان من آقا مرا سرگرم کاشی ها مکن

میهمان مشغول صاحب خانه باشد بهتر است

گنبدت مال همه ، باب الجوادت مال من

جای ما پشت در میخانه باشد بهتر است

من که هر بار آمدم اینجا گنه کار آمدم

توبه هم قولش اگر مردانه باشد بهتر است

تا شب قبرم که می آیی برای دیدنم

این دل ما پیش تو بیعانه باشد بهتر است

گریه کردم شانه ی گرم ضریحت بغض کرد

وقت گریه سر روی یک شانه باشد بهتر است...

*

پی نوشت: امروز عازم زیارت آستان قدسی شمس الشموس غریب ارض طوس، سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام هستم و دعاگوی دوستان...

+ نوشته شده در ۱۳۹۳/۱۰/۲۴ساعت 8  توسط سیدحسین |
سلام...

ما را در سایت سلام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 113 تاريخ: پنجشنبه 4 آبان 1396 ساعت: 22:36

صفحه بندی