یاد داری فاطمه ؟ گویا همین دیروز بود...
السلام علیک یا فاطمه بنت رسول الله
شهادت حجت خدا بر پیامبر و ائمه اطهار رو تسلیت عرض می کنم. امشب توفیق داشتم که در حسینیه امام خمینی در خدمت سلاله پاک حضرت زهرا در مجلس عزای مادرشان شرکت کنم. سخنران امشب سخنان تحلیلی در سبک زندگی فاطمی ارائه کردند که واقعا قابل استفاده بود و حاج محمود کریمی نیز اشعار بسیار زیبایی خواندند که توصیه می کنم از لینک زیر هم صوت سخنرانی و هم متن و صوت مداحی رو گوش بدید.
ما را در سایت سلام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108