
سلاماینجا یادآور روزهایی هست که نه شبکههای اجتماعی در دسترس بودند و نه اقبالی برای دیدنشان بود و وبلاگ نویسی به همه فعالان اجتماعی دهه شصتی و ماقبل و بعدش این فرصت استثنایی رو داد که بنویسند و بخوانند.من همچنان این محیط رو دوست دارم و هستم و میخوانم و در شبکه های اجتماعی دیگر مثل اینستاگرام و تلگرام و توییتر و آپارات با یک شناسه ثابت shmirkhalili در دسترس هستم و مشتاق دیدار دوستان قدیمی بخوانید...
ادامه مطلب